Bécsi villamosok Krakkóban

Az egykor bécsi 101-es motorkocsi a krakkói 7-es vonalon, még az eredeti fényezéssel. (forrás: STRASSENBAHN MAGAZIN, 9/2004, 10.o.)
Krakkó városának villamosüzeme igen heterogén képet mutat: vannak lengyel gyártmányú négy- és nyolctengelyes kocsik, Bombardier NGT6 alacsonypadlósok, és sok Nürnbergből származó hattengelyes csuklós, a hozzájuk tartozó négytengelyes pótkocsikkal.
Ezek mellé megvásároltak a közelmúltban két hattengelyes E1 típusú csuklóst Bécsből. A két kocsi afféle tesztjárműként szolgál: a jövőben nagyobb számban tervezik Bécsből használt E1+c3 összeállítású szerelvények megvásárlását.
A 101-es motorkocsi
Forrás: STRASSENBAHN MAGAZIN, 9/2004, 10. oldal.
