A kocsik egyharmada hibás Bécsben

A 65-ös vonalon az ULF A-típusú (5 részes) kocsik közlekedtek., Kärtner Ring, Wien (forrás: Vitézy Dávid)
Miután a Wiener Linien április 28-án leállította az első széria 34 ULF-villamosát, az összes kocsit vizsgálatnak vetették alá. A “B” típusú (hosszabb, hétrészes) kocsik közül 24-et vizsgáltak meg, és közülük nyolc villamoson tapasztaltak a kerékfelfüggesztéseken hajszálrepedéseket – olyat, ami miatt a leállítást és a vizsgálatot elrendelték.
A megfelelőnek bizonyult járművek újra forgalomba állhatnak, míg a hibásak futóművét komolyabb átvizsgálással egybekötve kicserélik, és a jövőben minden járműátvizsgálás keretében kifejezett figyelmet fordítanak a felfüggesztésekre.
A WL közleménye szerint a repedéseket nem konstrukciós, hanem anyaghiba okozta, és azok az utasokra vagy a közlekedés biztonságára nézve semmilyen veszélyt nem jelentettek.
