Képeink a bohózatról.
Július 15-én hajnalban érdekes kompozíciót láthattak a járókelők. A megdőlt oszlopot a daruskocsi tartja, a másik, kidőltet már a járdára helyezték. Helyette a felsővezeték-szerelő kocsi tartja a már új keresztsodronyt. , Margit híd, Budapest (forrás: VEKE)
Július 15.
A kidőlt oszlop. Nem biztos, hogy a józan eszét használta az, aki erre a rozsdahalmazra bármit is rá mert szerelni. Az el nem végzett munkák eltussolása miatti kínos sietség és a mindenáron való megfelelni akarás együtt irracionális döntésekbe viheti bele a legjobb mérnököket is., Margit híd, Budapest (forrás: VEKE)
Július 15-én hajnalban érdekes kompozíciót láthattak a járókelők. A megdőlt oszlopot a daruskocsi tartja, a másik, kidőltet már a járdára helyezték. Helyette a felsővezeték-szerelő kocsi tartja a már új keresztsodronyt. , Margit híd, Budapest (forrás: VEKE)
Kicsit közelebbről látható a láncos feszítőszerkezet a daruskocsi gémjénél, amelynek használatakor megrogyott az oszlop. A BKV szerint “terheléspróbát tartottak”. Ezt a szemtanúk hazugságnak minősítették. A pluszként felszerelt középső dupla tápkábelt gyorsan leszerelték., Margit híd, Budapest (forrás: VEKE)
Július 17.
Rettenetes állapotú, teljesen átrozsdásodott és valószínűleg keresztben már el is repedt tartóoszlop a Margit hídon. Ez még áll…, Margit híd, Budapest (forrás: Gégény András)
Két nap után a kompozíció kicsit változott. A megrogyott és kidőlt oszlopokat elvitték. Oszlopok híján a kivitelező cég két felsővezeték-szerelő kocsija tartja a munkavezetékeket. Közöttük a beépítésre kijelölt két oszlop. Kb. 70 cm hosszkülönbség van közöttük…, Margit híd, Budapest (forrás: Gégény András)
A két oszlop vastagsága sem egyforma. Nem tűnnek újnak. Vajon honnan valók? Biztos ezeket kell a műemlék hídra szerelni?, Margit híd, Budapest (forrás: Gégény András)
A régi, ki tudja milyen régi kampókra nem lett volna szabad rátenni az új, nagyobb súlyú vezetékeket. A tervező által előírt új, erős tartószerkezeteket csak az átadás után kezdték el felszerelni a régi kampók fölé, hogy azokra új, erősebb keresztsodronyokat tegyenek, melyek így együtt már elbírják az új felsővezeték-rendszer megnövekedett súlyát., Jászai Mari tér, Budapest (forrás: Gégény András)
Az egyetlen raktáron levő váltó beépítésével ún. ráhajlítás épült. A beépítés puszta ténye arra mutat, hetekig tart a probléma megoldása, hiába erőltette a BKV menedzsmentje a beindulást. A VEKE régóta követeli a nagykörúti visszafogási lehetőségek visszaépítését, reméljük, ez a váltó véglegesen a helyén marad, megkönnyítve a későbbiekben a forgalmi dolgozók helyzetét és nem utolsó sorban sok utast mentve meg az óriási szakaszokon élvezett buszpótlásoktól. Hasonló visszafogási lehetőséget kellene építeni a Mester utca – Boráros tér térségében., Margit híd pesti hídfő, Budapest (forrás: Gégény András)
Visszafog egy friss vizsgás Combino. A jobb oldalt látható rácsos oszlop is friss telepítésű, nem merték a mögötte látható, már a hídszerkezethez tartozó oszlophoz kikötni a váltóhoz tartozó, keresztben vezetett felsővezeték-darabot, ezért inkább állítottak egy plusz oszlopot. Még éppen a híd előtt, a földbe., Margit híd pesti hídfő, Budapest (forrás: Gégény András)
Hernyó a hídon. A kijelző csalóka, a Moszkva teret egy ideig nem látják a nagykörúti villamosok. A nagy kapkodásban nem volt idő sem a kijelzők átprogramozására, sem a hangos utastájékoztató (alias műtyúk) átállítására., Margit híd pesti hídfő, Budapest (forrás: Gégény András)
Vörös tárcsa a Margit hídon, innentől a pálya járhatatlan. Megakadt a Combino pályafutása. A villamosok biztosan nem tehetnek erről. , Margit híd pesti hídfő, Budapest (forrás: Gégény András)
Vadonatúj áramszedő a 1415-ös psz-ú Ganz csuklóson. Ez a kocsi szenvedte meg a 16. esetet, a Török utcánál július 13-án. Az áramszedő típusa azonos az eddigiekkel, a BKV ezek szerint revideálta az álláspontját, miszerint a régi villamosok szedői nem alkalmasak az új felsővezetékhez…, Jászai Mari tér, Budapest (forrás: Gégény András)
A BKV munkatársai minden elérhető buszt megpróbáltak összeszedni, amit csak találtak, ha csak szóló akadt, akkor olyat. Rengeteg járművezetőnek vonták el a szabadnapját és küldték számukra ismeretlen vonalra. Nem voltak boldogok miatta., Margit híd, Budapest (forrás: Gégény András)
Hering-show a pótlóbuszokon., Moszkva tér, Budapest (forrás: VEKE)
Egymást akadályozták a buszok a Moszkva téren, mivel egy helyről indult a 4-6 villamospótló, az M2B metrópótló és az 56 gyors. Elegendő hely híján sokszor a középső sávban várakoztak, sőt ott is nyitottak ajtót. A végeken dolgozó BKV-sok mindent megpróbáltak, de a káosz a további napokban is ugyanígy várható. Az utasok talpraesettségi versenyben vehetnek részt minden nap., Moszkva tér, Budapest (forrás: VEKE)
A Szentendrei HÉV utasai próbálnak felpréselődni a már Moszkva téren megtelt pótlóbuszba, kevés sikerrel. , Margit híd budai hídfő, Budapest (forrás: Gégény András)
Július 29.
A 2001-es pályaszámú Combino a Blaha Lujza térnél halad az őt segítő Unimoggal., Blaha Lujza tér, Budapest (forrás: Halász István)
A segélyezett Combino-t egy nagysegély is követte, Blaha Lujza tér, Budapest (forrás: Halász István)